Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/366
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 15:42:52 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Tallinna Lilleball 2025.
Toimumise koht ja aeg:
- A. Weizenbergi tn 37a A. Weizenbergi tn 37 juures, ülemises aias
02.08.2025 kell: 12:00 - 22:30

Korraldaja: MTÜ LILLEBALL
Esitamise aeg: 11.07.2025 13:24

Kooskõlastamise tähtaeg: 17. juuli 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/23534?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=73814> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/23534?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=73814

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>